15 May 2012

new LIFE

ehem ehem. hello semue ^_^  (melambaikan tangan sambil buat buat muke cute)
lame gile tak update blog.
nak nak lepas dah bergelar pelajar IPTS. kihkihkih (bangge kejap)


sebelum aku start belajar kat Geomatika College International ni kan, kitorang kene pergi Taman Buku dekat Melaka untuk sesi orentasi.
OMG!! ada kem kot. 
macam PLKN. nasib baik aku tak join aktiviti-aktiviti lasak yang diorang buat memandangkan aku tak boleh buat semua tu >.<  untung kan?


mula-mula rase home-sick gila.
tak selesa.
hidup dalam kem pastu buat mende mengarut-mengarut je.


sampai la kat KL, aku dapat rumah segala bagai.
aku still tak boleh nak biase kan diri dengan keadaan kat sini.
maklum lah kan. aku mane pernah berpisah lama dengan mummy.
segala mende selama ni mesti nak kene ade mummy kot.


lame-lame aku baru boleh go on dengan life style kat sini.
memang hidup susah gile.
aku belajar berdikari. 
pengalaman yang aku lalui mengajar aku untuk nematang kan diri aku.


setakat ni aku dah biase dengan kepayahan hidup yang aku lalui.
aku akan cuba untuk kuat kan diri.
aku akan habis kan pelajaran kau dengan berjaya dan cuba merealisasikan impian mummy untuk melihat aku berjaya suatu hari nanti.
Insyallah ~