26 April 2012

studies again :D

hey hoo !
hari ni g interview kat vistana.
auww tak sangka yang aku akan buat satu keputusan yang sangat besar untuk hidup aku.
aku akan continue studies lepas ni.

errrr? uitm? utm? upm? ump?
tidak sama sekali.
knape yuyu tak tunggu keputusan UPU?
owh~ jawapan dia senang je.
sebab course yang yuyu nk tak wujud kat mana-mana IPTA di Malaysia ni ok.

agak berat hati nak tinggal kan mami and kawan-kawan.
tapi apa yang aku buat ni untuk mase depan aku jugak kan.
bukan lama pun. 2 tahun setengah je.

4 Mei 2012 genap umur aku 18 tahun,
aku akan bertolak ke Melaka untuk sesi orientasi.
:'( sedih sangat sebab tak boleh celebrate birthday dengan mereka yang tersayang.

8 Mei 2012 baru pendaftaran di KL.
nak tau yuyu belajar kat mane?
ambil course pe?
haa tunggu. nanti yuyu update bile dah sampai kat KL.