15 August 2011

in memory

aku tak tau nak post ape hari ni. tadi chatting2 dengan kawan dalam FB . baru dapat idea. rase nye mcm nak tunjuk je siape aku sebenar nye sebelum rupe aku macam sekarang ni.hehe. suspens tak?

 -2008-
 -2009-
 -2009-
 -eid 2009-
-2009-

-actually, mase 2009 ni aku try nak tiru Jelita yg dilakonkan oleh Agnes Monica tu-
-ade gaye tak? haha. muke je tak serupe-

-----------------------------------------




 -2010 aku still lagi dgn rambut Jelita tu sebab aku suke. lagi pun. at kuantan ni aku org first yang buat macam tu. lepas tengok je rambut dia, aku terus suruh mami gunting kan-

-ni dah hujung2 tahun. sebab aku tengok ramai pulak datang saloon mami nk buat rambut macam aku dulu. so aku tukar style da lah-

-------------------------------------



-2011 ni aku try untuk pakai tudung. tapi slow2 la. comel gak. hehe-



- aku just biar kan je rambut aku tu. kalau rosak aku buang sikit2-



- aku suruh adik aku LUNA gune curling tong je kalau aku nak curl-

------------------------------------------

and the latest one, rambut aku ade inspired by AVRIL LAVIGNE sikit kot.

-beze nye aku belah kiri, avril belah kanan. sebenar nye tak de niat pun nak tiru. bile Luna cakap. baru perasan-