01 May 2011

x planning pun nak keluar hari ni.
tapi sbb wawa xjadi nk dtg rumah
so,
aku g ECM. 
..
..
kul 3.15
-baru dapat table at PIZZA HUT. bengang gile. tekan button 'call' byk kali tp xdtg2 gak.
aku order spagetti. kul 4.30 baru dapat. see? bape lame aku berkampung at situ. sakit nye la hati. hilang mood. aku ingat kan bayar mahal2 dpt service baik punye. ni x. macam pe je. gggrrr!
..
..
jumpe SYUD (kawan lame) jap. huh. 4 tahun da tak jmpe. xberubah pun muke minah tu. hee~ tak sempat aku nk g tengok wayang. da la ramai gile org. RIMAS tau x. semue macik2, pacik2, dak2 dari mane tah turun kuantan. mentang2 la ade JOM HEBOH. aku tak g pun. bahawa sesungguh nya aku tak boleh sama sekali terdedah dengan cahaya matahari *fakta ok. bukan mengade2.ngan lampu yang terang sangat pun tak boleh. 
..
.. 
sangat la penat. habis RM_ _ _. _ _ hari ni . xkisah pun. mende aku nak. aku da beli *tak semue yang dpt beli*

No comments: