03 May 2011

bad smell

hah. sape yang duk at kuantan 
pernah tak tau @ g tempat ni ??
tak payah nk wat muke pelik la
(ad yang dah garu2 kepale nk pikir tuh)
sah2 majoriti korang tak pernah tau tempat ni wujud kan ?
hah? Taman Gelora?
no no no
Taman Bandar?
haish korang ni. sejak bile taman bandar ad jambatan gantung?
(aku pulak yang pelik hee~)
meh sini nak bg tau..,
g ambik pen/pensil n kertas.
catat alamat yg aku nk kasi ni.
gambar yang at atas tu terletak di belakang Hotel Vistana je.
cehh. bukan la jauh sangat pun.
sape yang tak tau hotel tu kat mane mmg kesian la.
g pindah bandar lain .
tak payah duk Kuantan. *jahat nye yuyu ni.
..
..
bile mule2 aku sampai je. ppeerrhhh bau dye. xleh bla betul la.
aku xtau pe motif taman rekreasi ni dwujudkan oleh JPS
tapi jujur aku cakap.
mmg aku INSAF bile dtg situ.
tempat oke la. just sungai tu je.
ish ish ish.
sedih betul aku tengok.
macam2 ade dalam tu
*dah mcm kedai runcit da
HEHEHE
..
..
wahai manusia sekalian.
tolong la jage alam sekitar
sanggup ke korang duk dalam kotor n bau busuk.
ce korang bayang kan. umah korang camtu
mesti xnak kan?
so lepas ni
jangan nak wat muke xbersalah, pandang kiri kanan 
bile line clear
ko selambe je buang sampah macam melepas kentot.

aku bukan nak wat2 prihatin
tapi aku ni ade ksedaran sivik

No comments: