06 July 2012

Ward

Semalam, bangun je pagi rasa tak larat sangat . Rupanya demam. Then nak berjalan pun tak boleh. Aku terus call kamarul, ajak dia teman pergi hospital. Pukul 8 pagi dia datang rumah , jemput aku. Sampai je hospital, dia tolak aku naik wheelchair sebab aku dah tak boleh nak jalan dah. Seharian dia teman aku buat blood test, urine test, x-ray. Kebetulan hari ni aku puasa sunat, so aku tak fikir lah sangat pasal makan. Tapi Kamarul pun tak makan sekali. Puas pujuk dia pergi lunch. Dia taknak sebab takut nak tinggal aku sorang-2. Last-2 mammy call aku, aku suruh mammy yang pujuk. Baru lah dia nak pergi makan. Aku tidur je sebab masuk ubat . Diorang letakaku dekat wad sementara. Pukul 8 baru dapat katil dekat ward. Kamarul tunggu aku sampai semua settle. Pukul 10++ baru dia balik. Dia sanggup tak pergi kelas sebab risau kan aku. Sumpah terharu gila. *nangis* Kawan-2 lain takde pun macam ni.

Hari ni kawan mammy dari Rawang, Macik Sherry datang melawat sementara tunggu mammy, daddy, Luna, Pian & Mia datang dari Kuantan. Thanks sangat sebab korang ambil berat pasal Yuyu. 


Macam biasa lah, masuk ward sebab kes S.L.E tu. Alhamdulillah, nasib baik tak teruk sangat.