25 November 2011

boring

malas nak study. lame tak bukak laptop. dah berhabuk dah pun (tipu je) . so, online  mukabuku kejap. tak de mende yang best . maklum lah, kite ni bukan hot stuff. aku terus LOG OUT dari laman sesawang yang merepek tu.

bukak YOUTUBE pulak. usha2 Shila Amzah. hmmm tak de cover baru. malas da la nak usha Najwa Latiff, dulu sebelum dia famous, bile bukak youtube mesti dia orang pertame yang aku cari sebab dia banyak buat cover. sejak dia dah glamour ni, hampeh, tak de pun cover baru. malas dah la aku nak tengok. aku ingat lagi mule2 aku jumpe Najwa dalam youtube, aku tengok dia buat cover Grenade, suare dia best, lepas tu, aku follow dia selalu. sekarang tak dah.

then, bukak youtube Encik Mimpi. ade cover baru. suare mamat ni ok tapi dia tak pernah tunjuk muka dia at khalayak ramai. aku rase kan, dia takut nanti orang benci dia kalau jumpe depan2. walaupun aku tak kenal dia, tp aku rase kalau dia serious dalam industri muzik ni, mesti dia boleh 'up' la. ekh dia ade buat cover GOOLATE (Google Translate) wish you were here. g lah dengar. dah lebih sepuluh kali aku dengar. nak tercabut perut. keepit up ENCIK MIMPI !!!