28 August 2011

last minute !

gelabah gile hari ni sebab baru nak cari baju raye. tahun ni nak pakai kebaya. so lepas puas mencari, semalam baru jumpe. aku jumpe satu kebaya ni, cantik kot. import dari Padang, indonesia. tak de lah mahal sangat , tapi dia jual baju je. yang best nye baju ni ade Sulam Goyang, 'handmade' punye. mmg susah la nak cari.tak same dgn kebaya2 yang ade at butik2 tu. Masalah nye, kain tak de. nak tempah pun dah tak de orang nak ambil tempahan. hari ni baru nak terhegeh-hegeh cari kain. susah nye nk cari. kebanyakkan nye jenis 'pario'. aku tak reti pakai. takot terlondeh pulak nanti. lepas dah pusing Megamall,ECM, akhirnya aku jumpe jugat at Kuantan Parade. tapi nk boleh jumpe tu, habis semue butik aku masuk. hahaha. nasib baik la ade. matching pulak tu dengan kebaya aku. 


 -my daddy -
 - Luna n Kemal. diorang bukan couple oke -
- Spicy Chicken McDeluxe. my favourite -