24 July 2011

Kejohanan sukan tahunan SMKC

setelah berminggu-minggu semua cikgu n pelajar bertungkus lumus membuat pelbagai persiapan untuk hari sukan.
akhirnya tiba juga hari yang dinanti-nanti kan.
aku tengok semua budak-budak sekolah aku bersemangat gile.
masing-masing nak rumah sukan yang diwakili mereka menjadi juara.
aku ahli rumah sukan helang or lebih dikenali sebagai rumah kuning.
tahun ni agak sedih sebab keadaan aku tak mengizinkan aku join apa-apa acara pun.
dah sampai mase aku kene bersara kot setelah 7 tahun menyertai olahrage sejak sekolah rendah.
tapi aku menjadi tetap penyokong setia rumah kuning .

. . . . . 

 Kenyalang - Hijau
 Helang - Kuning
 Geroda - Biru
Rajawali - Merah

. . . . . . 

 khemah rumah kuning - tema :orang asli
 moskot rumah kuning

 penyokong rumah kuning


. . . . . . 


tahniah rumah Helang sebab menjadi juara bagi perbarisan, papan kenyataan, khemah dan majoriti semua acara yang lain.

. . . . . . 

- THE END -