15 May 2011

happy birthday (!)

hari ni bday my adik. NUR AQILAH FATIHAH
"hoi. budak. dah besor da mu. tapi perangai macam budak2.
yuyu harap, lepas ni qielah jd lg rajin tak degil n
dapat 5A UPSR tahun ni. oke!"
tak celebrate besar2 pun. just g makan at TANJUNG RIA je.
lagi pun qielah penat. pagi tadi dia ade sukan at skolah
||
||
  then aku, mySAYANG, luna, daddy n hariz 
g mega.
ingat kan nak tengok wayang.
tapi malas la.
t mammy membebel pulak.
so kitorang g tengok 5-D je.
 -before masuk. *baju oren tu, hariz-

wooaah !
syok gile gua cakap sama lu.
sape yang kedekut tu.
mmg rase tak berbaloi bayar RM15 utk 7-8 minit.
tapi, bagi aku.
aku puas!
mule2 masuk.
macam tak best je
TAPI . .
habis basah baju aku hari ni.
kuar dari situ buat muke comel je sambil cover baju yg basah tu.
dah la, orang at luar boleh tengok kite at dalam.
**agak memalukan
ahh! peduli pe aku.
sape yg duk KUANTAN tapi tak tau at mane.
meh sini nak bagi tau.
lokasi nye terletak at 3rd floor BERJAYA MEGAMALL.
(berhampiran bowling n cinema)
korang jangan g meraban ke ECM pulak.
mmg tak jumpe nye lah
(ECM ad bowling ke? *muke pelik -.-)
-before balik. *jangan tegur! aku tau kaki aku pelik kan?-

||
||
-hee~ letak gambar aku satu boleh?-

No comments: