08 April 2011

hmm aku tak pergi sekolah lagi hari ni. ntah kenape aku rase tak larat + malas.
yeah. orang melihat aku sebagai gadis biase.
tapi xde orang tahu pe yang jadi d'sebalik senyum aku.
aku risau dengan keadaan aku.
lagi2, dis year aku S.P.M ..
tapi aku selalu tak pergi sekolah.
aku tak tahu lah macam mane la future aku nanti.

next week ade TEST 2.
aku tak prepare satu mende pun.
banyak dah aku tertinggal.
huh.
sangat susah utk aku lalui semue ni.
YA ALLAH.
beri kan lah aku petunjuk & kuat kan lah semangat ku.

terlalu derite dengan pe yang aku hadapi sekarang.
mungkin ade mulut2 di luar sane kecoh bercerite tentang aku.
korang nampak aku macam ni.
korang boleh simpulkan yang aku ni hipokrit.
yup.mulut orang.
aku tak boleh tutup.
pe yang aku perlu kan.
sokongan utk aku teruskan hidup aku.

aku tak mintak jadi macam ni.
aku kene redha.
aku sendiri pun tak faham dengan keadaan aku.
aku masih mencari sesuatu yang aku sendiri pun tak pasti.

No comments: