16 March 2011

planning hari ni nk kuar wif WAWA, TENGKU  . .  tp wawa pnye pasal. xjadi. so, aku juz kuar nan  DADDY, n LUNA. sian diorang duk ikut aku nk cari pensil box baru. si luna xhabis2 membebel at aku. *heh, suke hati aku la nk beli brape byk pensil box pon. dah tu hobi aku HEE~ .tah2 ko jeles ork aku dok kumpul pensil box . alaa~ nanti ko pinjam jugak an? an? an? -.- kahkahkah. setelah puas 'tawaf' satu ECM tuh,  aku decide beli at MISS T je.(daddy yg pilihkan kot) pale lutut aku nk tercabut dah ni, then, ktorang juz g BIG APPLE. duduk2, minum2, makan2.  eleh, my sayang mule2 malu-malu kambing nan daddy. last2 panggil gak 'DADDY' gak. kahkahkah. mase daddy nan azfar duk citer2 sal ART. bapok la gile sumbat nye. xpaham mende. *cewah cewah. bukan main lg mesre. boleh da jadi menantu daddy nih. hee~ si LUNA pulok, sekejap ade, sekejap xde. balik dari JB. gitu r jadi. pelik2. menghilang je tau. xpaham aku. ngee~ dak 'azizah' mmg cmtu ekh? ke guane? 





No comments: